


Czy towar mogę odebrać osobiście?
Istnieje możliwość osobistego odebrania paczki na terenie Włocławka.
Właśnie złożyłam/em zamówienie. Czy jest możliwość, by do niego dodać kolejny produkt?
Niestety nie ma takiej możliwości. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Czy po złożeniu zamówienie dostanę numer śledzenia przesyłki?
Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym e-mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia czekają 5 dni roboczych na opłacenie, jeżeli wpłata do nas nie dotarła, system automatycznie anuluje zamówienie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Gabi collection dokłada wszelkich starań, aby realizacja zamówienia następowała niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Dlaczego produkt, który dodałem/am do koszyka jest już niedostępny?
Dodanie towaru do koszyka bez realizacji zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Dany produkt może zostać zakupiony w tym samym czasie przez kogoś innego. Dlatego dopóki nie zakończysz procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.